ten pierwszy to nie LIam tylko Niall, naprawdę, bo ma swoją czapkę. uwierzcie mi, on się zmieni, raz zapalił i dobra, ale i tak nie udowodnił że jest dorosły, powiem ci szczerze że kiedyś musi być ten pierwszy raz. ,mam nadzieję że nie będzie taki jak Zayn, gdzieś słyszałam że ludzie zrażają się do niego i nie chcą gadać, bo podobno śmierdzi mu z buzi fajami. mam nadzieję tylko że Zayn nie będzie palił i reszta też nie, nie chcemy żeby na raka pomarli , onie nie nie,. to by było straszne. ;P
własnie wiem ze to Niall tylko czytalam gdzies to nie pamietam gdzie i pisali ze to Liam se mysle dobra....ale napisalam Liam. haha masz racje okropne!
no właśnie, mam nadzieję że Niall i Zayn jakoś wyjdą z tego nałogu... nie chcę aby oni byli chorzy. o nie nie. nigdy w życiu. mają dobre serca, ale trochę zaczynają iść za bardzo w dorosłość. jeny... martwię się o nich. ;/
ten pierwszy to nie LIam tylko Niall, naprawdę, bo ma swoją czapkę. uwierzcie mi, on się zmieni, raz zapalił i dobra, ale i tak nie udowodnił że jest dorosły, powiem ci szczerze że kiedyś musi być ten pierwszy raz. ,mam nadzieję że nie będzie taki jak Zayn, gdzieś słyszałam że ludzie zrażają się do niego i nie chcą gadać, bo podobno śmierdzi mu z buzi fajami. mam nadzieję tylko że Zayn nie będzie palił i reszta też nie, nie chcemy żeby na raka pomarli , onie nie nie,. to by było straszne. ;P
OdpowiedzUsuńwłasnie wiem ze to Niall tylko czytalam gdzies to nie pamietam gdzie i pisali ze to Liam se mysle dobra....ale napisalam Liam. haha masz racje okropne!
OdpowiedzUsuńno właśnie, mam nadzieję że Niall i Zayn jakoś wyjdą z tego nałogu... nie chcę aby oni byli chorzy. o nie nie. nigdy w życiu. mają dobre serca, ale trochę zaczynają iść za bardzo w dorosłość. jeny... martwię się o nich. ;/
OdpowiedzUsuńja teeez ;(
OdpowiedzUsuń