poniedziałek, 30 kwietnia 2012

siosytry! siostry! siostry!

To są dwie siostry Zayna Malika

Waliya(12Lat)
Safa(8Lat)

Zayn ma trzy . niestety Harry fotke ma tylko z jedną pod spodem dam trzy zdjęcia :)





Zdjęcie Zayn'a z ośmioletnią Saf'ą



Zdjęcie Zayn'a z dwunastoletnią Wailay'ą

















Oczywiście jest jeszcze  Doniya dwudziestoletnia



sobota, 14 kwietnia 2012

wtorek, 10 kwietnia 2012

papierosy?!

Czy Niall pali papierosy?! ;O wiele osób mówi, że tak wiele, ze nie ale wiadomo, że Zayn pali fajki jak z Niall'em? nie wiem sama tu są zdjęcia...



Zayn:




sesja?

hahahaha to są zdjęcia z planu icarly







słodziaki :D ;*



to jest też odcinek tylko że ten jest z napisami polskimi ;>

link

icarly!

aaahhhhhh! nie iwerzeee! mam tu link do odcinka icarly z one direction!!!!!!!! aaaa!

tylkopo angielskuu :( najważniejsze ze jest! ;))))))



mala zmiana :))

ok uwaga musze to ogłosić. Zmieniam link do bloga bo wydaje sie on być trudny i ciezko go znaleźć oto on: `onedirection-nicool.blogspot.com`

toblogspot musiało być konieeecznie! :(

informacje

pare wiadomości o chłopakach: :D

Harry:

Liam:

Louis:

Zayn:



ahhh i Niall:

 

ahh chłopcy :D

Znalazłam parę zdjęć z pobytu chłopców w Australii :) oto one:







haha to mnie rozwaliło!! ;P








 

więcej nie było ;>




poniedziałek, 9 kwietnia 2012

hahaha ahh Liaam

jak widać Liam lubi bawić się edytorem obrazów haah:










 





haha o nie mogee!;P

pobudki...;P



oto zdjecie, ktore zapewne niektórzy z was widzieli . To zdjęcie Harrego:D Hazza(Harry) zagrał piosenke One Thing chłopcom na pobudke ... z `małą pomocą` nauczyciela :DDD

A jak wyglądala pobudka w lany poniedziałek? Zayn wleciał do pokoju z...dwoma wiadrami wodyy.... ; D

Liam!

haha Tak o to wygląda Liam Payne w Nowym Jorku! hahaha sami ocenciee...: D 


LANY PONIEDZIALEK = Larry Poniedzialek

heheee ;D

Harry Styles!

http://www.youtube.com/watch?v=-weJhpuOZek
Pare zdjęć Harrego przed i po X-factor! ;* kochany słodkii...cudownyyy...aaah! ;D

sorkiiii;////

no więc tak ...musze zacząć od przeprosin, poniewaz nie dodawałam niczego nowego na bloga;>> . Jej powód tego ... nie moglam wejsc, bo byl post scisly i tatao wylaczyl kompa i telefon wiec...juz wiecie. Wiecie tez, że mam DUŻO DO NADROBIENIA.  ale jakos sobie poradze wiele wiesci nie ma...ale o tymw nowym poście. Mam nadzieje, że wiecej ode mnie nie wiecie bo jak napisze o tym na blogu pomyślicie,,aa no coty jakbym nie wiedzialaa....'' ;)) no to jeszcze raz przepraszaaam.

czwartek, 5 kwietnia 2012

hotel

Chlopcy podczas pobytu w NY zakwaterowani są w hotelu TRUMP SOHO HOTEL! ;))



Swietny jest ten hotel! ; D

skleeep!




Oooo matkooo! ;O ja też chce takiii!! ;Oco to ma znaaczyC?!!! ;O aah ;(


dobrze ze przynajmniej moge oczy nacieszyc :D